2014(e)ko abenduaren 21(a), igandea

Hausnarketa 8

Azken astea izan da hau, lauhilabetea amaitu da eta beraz, IKT-ko irakasgaia ere.

Beste asteetan bezala, asteartean aurkezpenak izan genituen, aste honetan hiru egin zituzten. Lehenengo taldea, PLE eta MOOC kontzeptuak azaldu zituzten, azken hori online egiteko kurtso desberdinak eskaintzen ditu, oso erabilgarria iruditu zitzaidan eta gainera ezagutzen ez nuen programa berri bat aurkitu nuen. Azken bi taldeak, IKTak hezkuntzan duten erabilpena azaldu zuten lehenengo taldea hasiz eta bestea amaiera emanez. Oso interesgarria iruditu zitzaidan, izan ere, hori da etorkizunean erabili beharko duguna, teknologia oso presente baitago gaur egun.

Ostegunean berriz, klase praktikoan, Unitag programaren bitartez blogaren kodea sortu ahal izan genuen eta bertan publikatu, aurreko sarreran ikusi dezakezuen moduan. Kode digital honekin mugikorrarekin eskaneatuz adibidez bloga aurkitu dezakezu.

Hori amaitu ostean, Easel programaren bidez, ibilbide baten moduko test bat egin genuen. Hobeto azalduko dut, programan honetan plantilla desberdinak aurki ditzakezu, nahi duzuna aukeratu eta bertan aldaketak egin, nahi duzuna idatzi, editatu... Egia esanda, ez nuen oso ondo ulertu baina umeentzako test bat egin genuen, Ezin dut hemen publikatu baina aukera ditzakezuen plantillak argazki honetan ikusi ditzakezue. Nire ustez, programa hau ingelesez egotea zailtasun bat da umeentzat.


Azkenik, ostiralean modulo lanak aurkeztu genituen eta hiru taldeen bideoak ikusi genituen, asko gustatu zitzaidan, izan ere, izugarrizko lana izan da bideoa egitea, dibertigarria baina zaila. Lehen aldia zen bideo bat egiten eta plano guztiak ondo batzea, musika, gure ahotsa... zaila egin zitzaigun baina azkenean oso lan ona atera dela ikus dezakegu. Pisu handia duenez ezin dut hemen publikatu saiatuko naiz beste sarrera batean sartzen bideoa bakarrik.

Kurtso osoko balorazioa egin behar badut, irakasgai honetan asko ikasi dudala esan dezaket, nik ez naiz oso trebe teknologiarekin, eta gauza asko ez nekizkien, gainera etorkizunean teknologia erabili beharko dugu beraz, beharrezkoa dugu guzti hau ikastea.

Espero dut nire bloga gustuko izatea!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina