2014(e)ko azaroaren 21(a), ostirala

5. Hausnarketa

Beste aste bat pasatu da. Astearteko klase magistralean, bi aurkezpen izan genituen, elkar erlazioa zuten, biak goi mailako hezkuntzari buruz hitz egiten zuten. Nahiko interesgarria iruditu zait, izan ere, aurten informatikari eta teknologia berriei buruzko hainbat informazio berri jasotzen ari naiz eta beste ikaskide batzuek azaltzen dutenean erakargarriagoa egiten da. 


Ondoren, klase praktikoak izan ditugu. Bertan, webquest-ak zer diren eta nola erabiltzen diren ikasi dugu. WebQuestak informazioa bilatzeko metodologia da non errekurtso gehienak Webetik ateratzen dira. Honela ezagutzeko gaitasunak erabiltzen dira, elkarlana eta ikasleen autonomia aurreikusten da. Honetaz gain, metodologia honek badu benetako ebaluazioaren atal bat. Orri hauek irakasleek gero eta gehiago erabiltzen dituzte informazio erabileraren trebetasunak garatzen dituztelako.

Webquest-ak atal desberdinak izaten dituzte: sarrera, atazak, prozesua, baliabideak, ondorioak eta ebaluazioa. Modu honetan, ikasleek nahi duten atalean sar daitezke eta argibideak jarraitu. 

Oso interesgarria iruditu zait, ez nekien existitzen zenik. Eskoletan erabiltzeko baliagarria izan daiteke, izan ere, askok ariketak dakarte eta umeentzat oso ondo azalduta daude, gainera, irakasleek ere era desberdin batean ebaluatzeko baliabide bat aurki dezakete hemen. 

Klasea amaitzeko, taldeka webquest bat bilatu behar izan genuen eta klasekideen aurrean aurkeztu. Gure kasuan Elmer, el elefante multicolor aukeratu genuen. Bertan, ipuin bat agertzen zen, eta irakutzen ez zekitenentzat, entzumen bat zetorren, Gainera, webquestaren atal bat irakasleentzako orrialdea zen eta bertan ariketaren helburua zetorren azalduta. 

Bigarren klase praktikoan, Padlet bat zer zen ikasi genuen. Orrialde hau, horma zuri bat eman eta zuk nahi duzuna egiteko aukera duzu. Gure kasuan, eskema bat egin genuen, nirea uraren zikloari buruzkoa izan zen.






iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina