2014(e)ko urriaren 21(a), asteartea

Gogoeta

Pasaden astean IKT irakasgaiarekin hasi ginen. Lehenengo klasean, Google informazioa bilatzeko era berriak ikasi genituen. Adibidez, hitz baten aurrean + bat jarriz, hitz horri buruzko informazio gehiago aurkituko dugu. eta alderantziz, - jarriz, gutziago, beste hitz batean zentratuko da. 
Horrez gain, emailera alertak heltzeko programa batean sartu ginen eta nola egiten zen ikasi genuen. 

Ondoren, bloga sortzen hasi ginen, lehenengoz, Blogger programa zabaldu, erregistratu eta gure bloggerako izen egoki bat bilatu behar izan genuen, nire kasuan, dakizuenez, Txirrikitina da.  Hori amaitu ostean, bloggean irudiak, bideoak, soinuak, Power Pointak, etab. sartzen ikasi genuen. Oso erreza da!

Amaitzeko, denbora izan genuen gure blogga editatzeko, irudi gehiago sartzeko eta blog polit bat izateko. Kasu honetan zailtasun gehiago izan nituen, izan ere, nire buruan nuen ideia ezin nuen egin, baina azkenean oso polita geratu zaidala uste dut.

Pixkanaka ikasten ari gara, eta amaieran blog interesgarri bat izatea espero dut.




iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina